Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Érvényes:2015. 12.01.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Proficsali webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
Szerződés nyelve: Magyar
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.proficsali.hu oldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Üzemeltető:
Cégnév: Halász Ferenc ev.
Székhely: 2141, Csömör, Nádor u. 3.
Telephely: 2141, Csömör, Nádor u. 3.
Cég képviselője: Halász Ferenc
Nyilvántartási szám: 32767883
Adószám: 66217781-2-33
Bankszámlaszám: OTP Bank 11716015-20001034
Telefon: 06209707787
e-mail cím: proficsali@gmail.com
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A www.proficsali.hu web áruház horgászattal kapcsolatos termékeket kínál vásárlói számára.
Jelenleg kínált termékek listája:
Horgászattal kapcsolatos termékek
Különböző ízesítésű bojlik
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót.
Rendelési információk
Regisztráció
A Honlapon történő vásárlás feltétele az érvényes regisztráció.
A „Regisztráció” menüpontra kattintást követően megjelenő felületen (a továbbiakban: regisztrációs felület) látható email cím és jelszó kitöltése szükséges mindehhez.
A regisztráció sikeréről e-mailben tájékoztatjuk Önt.
A regisztrációját bármikor jogosult törölni az proficsali@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Proficsali weboldal üzemeltetője köteles haladéktalanul gondoskodni az Ön regisztrációjának törléséről. Törlés esetén a felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem eredményezi a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős, ezért amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Proficsali weboldal üzemeltetőjét.
A regisztrációval minden vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
Rendelés menete
1. Regisztráljon, illetve jelentkezzen be.
2. Lépjen a webáruház menüpontba és böngésszen termékeink között. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, bátran folytassa a vásárlást. A további megvenni kívánt termékek a kosárba helyeződnek. A „x” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
4. “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva lehetősége van arra, hogy amennyiben nem a regisztráció során megadott szállítási címre kéri a termék kiszállítását, akkor helyette egy másik szállítási címet adjon meg. Illetve a számlázási adatokat is itt tudja módosítani. Kicsivel lejjebb a fizetési mód kiválasztására nyílik lehetősége.
- A „Rendelés elküldése” menüponton belül még egyszer megtekintheti rendelésének minden adatát.
Amennyiben rendelését már elküldte és a visszaigazoló emailben vesz észre hibát rendelésével kapcsolatba, kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megtalálható elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül javítani tudjuk, hogy ne kerülhessen sor, nem kívánt rendelés teljesítésére.
Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége, előfordulhat még, hogy kéretlen levélként értelmezi fiókja, ez esetben a spam mappát is meg kell tekinteni. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.
A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között.
A megrendelés megérkezését legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat.
A megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail végleges elfogadó nyilatkozatnak is minősül és távollevők között kötött szerződés létrejöttét eredményezi.
Amennyiben ez az e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent vagyis, Ön mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a terméket.
Fizetés módja
A megrendelt terméket a következő módokon fizetheti ki:
Fizetés utánvétellel a futárnak: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy Ön a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék (ek) átvételekor.
Banki átutalással: Ebben az esetben Ön a megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg, Halász Ferenc OTP Banknál 11716015-20001034 vezetett bankszámlájára banki átutalás útján. Előre utalás esetén Ön a megrendelt termékek átvételére, kiszállítására csak az átutalás jóváírását követően jogosult.
A fizetendő végösszeg a megrendelés – visszaigazoló levelében megtalálható.
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Megrendelések kiszállítása
Szállítási határidő
A webáruházban található termékek a raktárunkban vannak, így a megrendelés beérkezését követően a termékeket azonnal csomagoljuk, a megrendelést összekészítjük.
Általános teljesítési határidő
– utánvételes és banki átutalásos fizetés esetén a megrendelés leadásától számított 2 munkanap.
Futárszolgálattal történő kiszállítás: A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról és a csomag kiszállításáról emailben vagy sms –ben értesítjük Önt.
Szállítás díja
Futárszolgálattal történő házhozszállítás díja: 1500 Ft+áfa. Cégek esetén egyedi díjszabás is lehetséges.
A szállítás díját a rendszer automatikusan hozzáadja megrendelésnek értékéhez.
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti írásban, a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 napon belül elküldi részünkre.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 8 napon belül a Cég az Ön által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék Halász Ferenc ev. címére (2141, Csömör, Nádor u. 3.) történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését az Cégünk követelheti Öntől!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Nem gyakorolhatja elállási jogát:
– olyan termék esetében, amellyel Ön a kívánt, remélt hatást nem éri el
Panaszügyintézés
Panasz ügyintézés helye
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Levelezési cím: 2141, Csömör, Nádor u. 3.
Telefonszám: 06209707787
E-mail: proficsali@gmail.com
Panaszügyintézés módja
A Proficsali termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az előző pontban megjelölt elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül – melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.
Panaszügyintézés ideje
A Proficsali a rendeléssel vagy tevékenységével összefüggő panaszokat hétköznapokon 08:00 – 16:00 óráig fogadja.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Proficsali és a vásárló között, esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:
– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
– Bírósági eljárás kezdeményezése.
Szavatosság
Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az eladó, vagyis a Proficsali hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Proficsali által meghatározott tulajdonságoknak. A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a Proficsalival közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi az Ön jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Proficsali részére.
Hibás teljesítés esetén Ön
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Proficsalinak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Proficsali a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Adatkezelés
A web áruház adatvédelmi és adatkezelési szabályzata a főoldalról elérhető.
Egyéb rendelkezések
A Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Proficsali nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Proficsali kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Az oldal bármely használója pedig teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és jogsértés gyanúja esetén teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
Bármely felhasználó által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Proficsali jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Proficsali jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Azonban amennyiben a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük azt haladéktalanul jelezze felénk és ha a Proficsali jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
Szerzői jogok
A Honlap szerzői jogvédelem alatt áll. Halász Ferenc ev. a szerzői jog jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.
A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.